2010-03-14
 19:42:26

e n t a n k e . .

Jag har tänkt..
Hur kommer det sig att killar alltid påstår sig vara så ytliga, men har jag fått ligg..
Asså ni får inte ta detta på fel sätt, jag uppskattar det ;)
Men jag mena bara att jag har inte prc en handsome kropp och inte ett mega sött ansikte heller..

Och killar som bara är ute efter sex, asså om det är one night stand eller om det är kk så kan de killarna ju inte skylla på typ att det är insidan som räknas eller ngt som en pojkvän kan..

Jag har många gånger fått höra att jag inte har en så ful kropp som jag själv påstår, men det spelar ingen roll vad andra säjer, så länge jag inte trivs med hur jag ser ut, vad jag ser när jag kollar på mig själv i spegeln, så spelar det ingen roll att folk säjer saker som "nej, du är inte alls tjock" eller "du är jätte söt" för jag ser det inte själv!

Mitt största mål är inte att jag ska nå ner till en viss vikt eller att ha ett visst mått på en viss kroppsdel, utan det är att jag ska trivas med min kropp när jag ser mig själv i spegeln.


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/1608443/ilye-my-health?claim=vy6dr8sfs6e">Följ min blogg med bloglovin</a>



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: